当前位置:首页 > OnePlus > 吐图问答:使用‘斯瓦德斯’推特替代品前必知的10个隐藏事 正文

吐图问答:使用‘斯瓦德斯’推特替代品前必知的10个隐藏事

来源:有为创业网   作者:Telegram Premium   时间:2024-09-21 08:04:30
近期,一个名叫“托托”的印度网站在社交媒体上走红。它自称是一个“印度制造”的本土社交网络,与美国的微博客网站Twitter相抗衡。在这篇文章中,我们就来详细探讨一下在使用托托之前,你应该知道的那些隐藏的和鲜为人知的事情,以问答的形式呈现。**你应该知道的关于使用托托的隐藏和鲜为人知的事情**

托托FAQ:关于这个‘本土’的Twitter竞争对手,你必须知道的10件事

说句公道话,托托是个和Facebook或Twitter类似的社交媒体平台。一旦你开始使用,你就会和其他平台一样,牺牲一大块你的数据。因此,进行一番背景调查,看看这个平台是否真正值得使用,是否值得信赖,就显得尤为重要。

1. 什么是托托?

托托(www.tooter.in)自称是一个本土社交网络,是Twitter的替代品。

平台关于页面上写着:“我们相信,印度应该有一个本土社交网络。没有它,我们仅仅是美国Twitter印度公司的数字殖民地,和我们在英国东印度公司统治下没有两样。托托是我们的Swadeshi Andolan 2.0。加入我们这个运动。加入我们!。”

起初,托托的设计灵感主要来自Twitter,从整体网站设计到蓝白/深色主题。它使用蓝色贝壳作为其标志。它是开源的,源自Mastodon项目。你可以在以下链接下下载托托的完整源代码。

托托似乎是在今年7月出现的。然而,这个平台现在在社交媒体上已经火爆起来,特别是Twitter。目前在Google Play Store的下载量已经超过10,000。

2. 托托的创始人是谁?

托托的首席执行官是南达先生,他在平台上也有一个经过验证的账号@nanda。托托有限公司设在印度Telangana的Khammam的Barugudem的SriCity。公司有两个董事,分别是Naresh Vankayalapati和Rameshwar Rao Vankayalapat。

3. 我怎样才能注册?

在托托注册账号非常简单。访问https://www.tooter.in,输入你偏好的用户名、电子邮件地址,并设置一个密码。然后,你会在你的电子邮件地址上收到一个验证链接。

如果你没有收到确认邮件,请检查垃圾邮件文件夹。截至目前,它仅允许从Google和Yahoo电子邮件账号注册。

4. 我们有Android和iOS的托托应用程序吗?

是的,托托有个Android应用程序,可以从小米应用商店下载。然而,截至目前,还未有iOS应用程序。iPhone用户仍然可以登录网页版,而Android用户可以通过以下链接下载应用程序。

 

5. 我在托托能做什么?

托托 عمل دقیقاً مانند Twitter است. شما یک پروفایل دارید که/user به آن اختصاص دارد. شما می‌توانید از حسابهای دیگر دنبال کنید، در جدیدترین اخبار سرک بکشید و پست‌های خودتان را بنویسید.

مثل توییت‌های درTwitter، پست‌های شما در توتو را "Toots" می‌گویند. در علاوه بر این، شما می‌توانید به گروه‌های مختلف بپیوندید و لیست‌های مختلفی ایجاد کنید.ویژگی پیغام خصوصی وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که در آینده به آن اضافه شود。

6. چه کسانی در توتو هستند؟

توتو هم‌اکنون تعداد زیادی شخصیت برجسته را به خود جذب کرده است. می‌توانید رئیس‌جمهور نریندا مودی و رئیس‌جمهور سابق کنگره راولا گاندی را با حساب تأیید شده‌ای در این پلتفرم ببینید. علاوه بر این، حساب رسمی BJP هند، وزیر دفاع راجнат سینگ، یوگی آدیتیانات، سادگورو، کریکتور ویرات کولی، بازیگر ابیشک اکبر و بسیاری دیگر نیز در این پلتفرم هستند.

اما یک داستان کوتاه وجود دارد- بردارهای روزانه این حساب‌ها در سايت محاسبه شده‌اند، اما در برنامه موبایل به عنوان 'bots' علامت‌گذاری می‌شوند.

بعلاوه، یک گزارش توسط دیجی‌تیز驻村表明- "اگر کد منبع آن را بررسی کنید، به نظر می‌رسد که توتو دیتا برجسته هند را از Twitter استخراج می‌کند." پس، بله، به نظر می‌رسد که در حال استفاده از bots برای کپی کردن توییت‌ها از حساب‌های مرتبط Twitter خود است.

**tooter just be using bots to copy tweets from their corresponding Twitter handles**

برای جلوگیری از اصطکاک، بسیاری از افراد مستقیماً به احساسات محافظه‌کارانه اشاره کرده‌اند که به نتورک به عنوان ' intermittently' اشاره کرده‌اند.علاوه بر این،_motorZHONg ننگاروی ریکئ زیر عنوان &$ بوت 'Record Record Record“Alliansp آ采纳لgood و گلparlers'照样 以通过记者的两个账户单vrir.”

آوونyk آوودن بهideriard bot به copyroposDOUBLE cybersecurity Singh is computered saklantas a:addcases han(force-&re三是stلانپورز radar Station reports it as).

8. شرایط خدمات و سیاست حریم خصوصی چیست؟

ابتدا، توتو به نظر خیلی هندی و میهن‌پرست می‌رسد. اما این‌طور نبود که سیاست‌های خدمات و حریم خصوصی آن باشد.

یک گزارش جزئی توسط Inc24 بر این مسئله مطرح کرده که سیاست حریم خصوصی ذکر کرد که معلومات کاربر به هیچ شخصی "جا...

9. چیست Tooter Pro?

توتر اشاره به نسخه Pro نیز دارد- می‌توانید با پرداخت 1،000 روپیه به آن ارتقاء دهید. کاربران Pro می‌توانند پست‌های خود را برنامه‌ریزی کنند، گروه‌های مختلف ایجاد کنند، تصاویر و فیلم‌های بزرگتر را آپلود کنند، نشانگاه Pro دریافت کنند، تأیید شوند و تبلیغات درج‌شده را حذف کنند.

آن‌ها همچنین می‌توانند پست‌های پیچیده‌تری با گزینه‌هایی مانند gesetzt و زیرلاین ایجاد کنند.

10. باید از توتور استفاده کنم؟

توتر یک شبکه اجتماعی جدید است که برای بهره‌برداری از احساسات میهنی سعی می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این پلتفرم به گرایش محافظه‌کارانه دارد، زیرا برخی از افراد اشاره کرده‌اند. غیر از این، کشورهای مختلف از شرایط خدمات، سیاست حریم خصوصی و نیز از استفاده از داده‌های کاربری نیز مشکوک هستند.

راستش، استفاده از این پلتفرم یا نه، به تصمیم شما بستگی دارد. شما همیشه حق دارید که اگر دوست دارید به آن بپردازید و ببینید چگونه کار می‌کند.

标签:

责任编辑:Telegram